Reklamation

Mit håndtag er gået i stykker – hvad gør jeg?
Først og fremmest, så vil vi starte med at sige at vi er kede af at høre, at dit håndtag er gået i stykker, men det sker desværre en sjælden gang i mellem at et håndtag går i stykker.

Vi vil meget gerne sende dig et nyt håndtag, som du let kan sætte på din Cuubis-form, så den bliver som ny. Håndtaget bliver sendt direkte til din postkasse med brevpost og det skulle gerne være fremme indenfor 7 dage.

Sådan gør du: opret en reklamationssag ved at skrive en mail til info@cuubis.dk med “ang. reklamation – håndtag” i emnefeltet, samt den ønskede forsendelseadresse til dit nye håndtag og gerne vedhæft et billedet af det defekte håndtag, så bliver vi rigtig glade.

Når du har oprette en reklamationssag høre du fra os snareste og dit nye håndtag vil blive sendt afsted til dig asap, så du hurtigst muligt kan tag din Cuubis-form i brug igen.

 

Min varer er gået i stykker – hvad gør jeg?
Hvis du oplever at et produkt er defekt, skal du oprette en reklamationssag. Dette gøres ved at skrive en mail til info@cuubis.dk med emnefeltet “ang. reklamation”. 

 

Hvor længe har jeg reklamationsret?
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Cuubis
Tronkærgårdsvej 52
8541 Skødstrup

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.